تعمیر کیلومتر شمار کیا kia کوریس

تعمیر کیلومتر شمار کیا kia کوریس

تعمیر کیلومتر شمار کیا kia کوریس –  تعمیر قطعات الکترونیکی کیلومتر شمار انواع خودرو ها در کلینیک تخصصی دیجی برد صورت می پذیزد.

بررسی اجمالی کیلومتر شمار

کیلومتر شمار  در داشبورد جلوی راننده قرار دارد و اطلاعات مهمی نظیر : سرعت خودرو ، وضعیت بنزین ، باتری و … را در اختیار کاربر قرار می دهد. واژه کیلومتر شمار Odometer از کلمه یونانی hodos به معنی جاده و سفر می آید.اولین کیلومتر شمار ، در سال ۱۶۰۰ میلادی جهت اندازه گیری مسافت طی شده توسط واگن ها و سایر وسایل نقلیه اسبی مورد استفاده قرار گرفت. از سال ۱۹۱۰ به بعد کیلومتر شمار در  تمام وسایل نقلیه موتوری به کار گرفته شد.

کیلومتر شمار های دیجیتال مدرن از یک تراشه کامپیوتری مجهز به یک حسگر مغناطیسی یا نوری ، برای ردیابی مسافت پیموده شده استفاده می کنند. کیلومتر شمار ، مسافت پیموده شده توسط خودرو را اندازه گیری می کند.

دلایل نقص فنی کیلومتر شمار

یکی از دلایل نقص فنی کیلومتر شمار ، مشکلات سیم کشی می باشد این سیم ها از طریق ستون فرمان ساییده می شوند که باعث اتصال ماژول کنترل بدنه (BCM) می گردد. یکی دیگر از دلایل نقص فنی کیلومتر شمار ، خرابی سنسور ها می باشد. همان طور که میدانید سنسور ها نقش کلیدی در جریان سوخت ، تنظیم احتراق و سایر عملکرد های موتور دارند.خرابی واحد کنترل الکترونیکی ECU ، می تواند یکی از دلایل نقص فنی کیلومتر شمار باشد که معمولا منجر به خاموش و روشن شدن صفحه کیلومتر شمار می گردد.

معرفی خودرو کیا Kia مدل کوریس

خودرو کیا Kia مدل Kuris ، یک نوع سدان لوکس می باشد که حداکثر توان  آن معادل ۴۲۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن ۵۰۰۰ دور در دقیقه می باشد.

kuirs ، مجهز به سیستم ترمز اضطراری خودکار به همراه دوربین جلو ، کروز کنترل هوشمند پیشرفته ، تنظیم سرعت خودکار خودرو و… است . از دیگر خصوصیات این خودرو مانیتور بزرگ ۹.۲ اینچ ، رینگ های ۱۹ اینچی آلیاژ کروم ، سیستم ناوبری هوشمند و … می باشد.

سقف خودرو کیا کوریس ، به صورت کاملا شیشه ای از جنس پلی کربنات به قطر ۵ سانتی متر می باشد که مانع ورود اشعه UV می شود و شیشه جلو مجهز به فناوری نانو است که در زمان بارندگی موجب افزایش دید راننده حین رانندگی می شود.

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *